Innan vintern kommer...

Innan vintern och ännu mera köld kommer passar jag på att åka med min älskade longboard och gå det sista man hinner med sina converse innan man får söka fram vinter skorna...
Gräset är fortfarande grönt och brillorna på för att försöka se något i den starka morgonsolen. 
Älskar hösten, min favorit årstid gällande fotografering! Dock fryser man händerna av sig då man står där med kameran i högsta hugg och försöker få bra bilder, tur att inte det i alla fall syns på bilderna hur kallt man har det. Nu åker onepiecen på och en kopp med varm kakao skall drickas framför brasan i vardagsrummet. Ha det mysigt i höstmörknet :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Fina bilder, stämmer att man får fina bilder på hösten :)

Sv. Tack, lite jobbigt bara med en massa prov men annars har jag nog haft en bra vecka :)

2013-09-26 @ 17:53:00
URL: http://nicolinaforever.blogg.se
Postat av: Nicolina

Sv. ja, det får man ju hoppas! :D

2013-09-26 @ 20:13:35
URL: http://nicolinaforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0