On my way back to myself

Jag är frånvarande både på bloggen och i min riktiga värld! Har kompisar som säger "Jossa, var inte så frånvarande, bli glad igen". Jag är trött från morgon till kväll, sover bort bussresorna, första lektionen i skolan och sover bort hela kvällen då jag kommer hem från skolan och får ingen sömn på kvällarna. Har börjat tränat, det är en stor lättnad till allt och jag är nöjd över mej själv för stunden tills det är skolan som kommer på mina tankar igen! Jag har det kämpit, kämpar med skolan, gråter på kvällarna och klagar över en underkänd kurs som bara inte vill fara över till ett godkänt vitsord. Mina vänner är dom finaste som ger mej det lilla extra leendet på läpparna varje dag. Jag är snart mitt vanliga glada jag igen, väntar bara tills den värsta tiden är över!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0