Solsken

I helgen åkte jag tillsammans med min mamma till vårt favoritställe, Rosala. Bästa stället att vara på då man vill vara i lugn och ro och slippa bort från allting en stund. Vi hade verkligen tur med vädret och var ute heeela lördagen i det fina vårvädret. Trodde jag skulle ta flera bilder men jag gjorde en massa annat som var mycket intressantare än att bara fotografera.
Igen har en ny vecka börja och idag är det exakt en månad kvar till den stora dagen, min 18-års dag. En onsdag som denna skall jag spendera i mina kompisars sällskap, börjar med att åka upp till Täktom till favorit flickan Cindy och sedan ser vi vart kvällen för med sej. Ha en mysig skol- och arbetsvecka, jag ser redan framemot helgen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0