År 2014

Beskriv året med tre ord.
Härligt, händelserikt och roligt.
 
Vad ser du som den största händelsen under året?
Jag fyllde 18 år, jag fick körkort, jag och Patrik blev tillsammans.
 
 
Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Ja körde bil för första gången och mycket annat smått som hänt under året.
 
Vart reste du under 2014?
Över nyåret var jag i Sverige annars har jag bara rest inom Finland det här året.
 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Patrik, Linda, Arthur och Robin men oxå med familj och släkt.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Bilköp och bensin.
 
 
Vad fotograferade du mest?
Mest landskapsbilder men oxå några porträtt.
 
Vilken är din favoritbild från året?
Så himla svårt då jag fotograferat så lite i år, men här är en:
 
 
Vad var extra bra med året?
Nyåret i Göteborg, min 18 års dag, hela sommaren, dagen då jag blev bilägare och alla roadtrip.
 
Vad var extra dåligt med året?
Maj då jag var jätte sjuk, jobbade lite för mycket under sommaren och alla andra sjukdomar jag drabbats av under hösten.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit nöjd över det jag haft.
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Sommaren.
 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Fotografera mera, börja träna och våga visa mera min öppenhet och mina åsikter.
 
Vad är dina planer inför 2015?
Bli färdig närvårdare, en utomlandsresa tillsammans med Patrik, Jarina och Markus och jobba.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Sluta vara besviken på dej själv och ta vara på det du har.
 
Imorgon reser jag till Täktom och firar in det nya året där tillsammans med pojkvän, vänner och bekanta. Gott nytt år, 2015!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0