Likheter & olikheter

Likheter:
- Vi båda börjar på bokstaven J.
- Vi har båda brunt hår.
- Vi är båda långa, 175 och 178.
- Vi har samma färgs ögon, blå/grå.
- Vi har friidrotta tillsammans i 9 år.
- Vi båda tycker om att fotografera.
- Vi båda har blogg, hennes blogg www.jarinafoto.blogg.se
- Vår bådas naturliga hårfärg är blond.
- Vi har/har haft båda kymco skotrar.
- Vi båda tycker om att resa.
 
Olikheter:
- Jag liknar på pappa och Jarina liknar på mamma.
- Jag har lockigt hår och Jarina rakt hår. (jag plattar mitt hår varje dag, därför har jag rakt på alla bilder).
- Jag är mycket envisare än Jarina.
- Jag är 2 år och 4 månader yngre än Jarina.
- Jag har alltid varit dålig i skolan och Jarina har alltid varit bra i skolan.
- Jarina har gått gymnasiet men det gör inte jag.
- Jarina satsar mera på saker medan jag skiter i allt sånt.
- Jag vågar göra mera "skitigare" sysslor/jobb än vad Jarina vågar, jag skulle aldrig få henne med till en bondgård t.ex.!
- Jarina satsar mycket mera på sina kläder och stilen än vad jag gör.
- Jag håller mycket mera ordning och reda på mina saker än vad Jarina gör.
- Jag är skit snål och har svårt att dela med mej av saker men det har inte Jarina något problem med.
- Jag tycker om att köra skoter, traktor, fyrhjuling och sånt medan Jarina bokstavligen hatar det.
- Jag älskar att renovera, möblera om, snickra och sånt men Jarina gillar det verkligen inte.
- Jarina kan stå timmar i köket och kocka mat osv medan jag tröttnar på det redan om jag måste stå där 2 minuter.
- Jarina är duktig på att fotografera medan jag inte har så stor skillnad hur bilderna blir och ser ut.
 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Haha va kiva Jusni! :D pusspuss sötis!

2014-01-30 @ 17:19:22
URL: http://jarinafoto.blogg.se
Postat av: Erika Edorsson

Så lika! ;D

2014-01-30 @ 20:47:20
URL: http://kalifornication.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0